Üzleti támogatás

Rendezvényszervezés

Projekt menedzsment

Személyi asszisztencia

Ha a teendők listája egyre hosszabb, ha a határidők nyomasztják, ha egy nap kevés a 24 óra, hogy minden feladatnak a végére érjen, akkor sincs oka aggodalomra.  Az élet számos területén- munka és magánéleti feladatokban- nyújt megoldást a „The Planner”.

Az üzleti élet szakértőiként, segítünk visszaadni a szükséges időt, melyet vállalkozására, valamint annak fejlesztésére fordíthat és az igazán fontos teendőkre, eseményekre összpontosíthat.

Virtuális asszisztencia szolgáltatásainkkal időt és pénzt spórol meg, hiszen csak az elvégzett feladatokért kell fizetnie, nincs állandó bérköltség, sem adó-és járulék fizetési kötelezettség.  Saját eszközökkel dolgozunk, saját irodában, de igény szerint a helyszíni munkavégzés és asszisztencia is megoldható. Tekintse meg szolgáltatásainkat, illetve néhány együttműködési lehetőséget vagy keressen minket konkrét kérdés esetén.

Üzleti támogatás I Projekt menedzsment I Rendezvényszervezés I Személyi asszisztencia

Frissítés a COVID-19 koronavírus kapcsán

A világ mindig változik, és a különféle iparágak most teljesen átalakulnak. Bizonyos üzleti modellek rugalmasak és könnyebben képesek alkalmazkodni a kialakult gazdasági helyzethez. Virtuális asszisztensként, nem újdonság a távoli munkavégzés és a hatékony, jól szervezett napirend kialakítása. A közös munka során a feladatom mindig is az volt, hogy ügyfeleim vállalkozása a lehető legszilárdabb maradjon, ezzel együtt pedig mindig örömet okoz, ha segíthetek. Éppen ezért, ha támogatásra vagy néhány hasznos tippre van szüksége a jelenlegi helyzetben a mindennapi teendőkkel- akár cégvezetőként, otthonról dolgozó kollégaként vagy az online tanórákat menedzselő anyaként- akkor készséggel állok rendelkezésére. Hiszen amíg a világ forog, addig mindig előre kell tekinteni és a célunk felé haladni, még akkor is, ha ezt most kerülő utakon tesszük.